PRESENTACIO

La NEGRA NIT es un programa de Ràdio Rubí dirigit i presentat per Xavi Mas, que s'emet cada dijous a les 12 de la nit i on parlem de diferents temes esotèrics i ocults.
En la primera part del programa, tenim un tema central amb un convidat a qui entrevistem. En la segona part, les diferents seccions son les protagonistes; l' horoscop, les noticies ocultes o la medicina alternativa.
L'equip de La Negra Nit el formem en Xavi Mas, Sandra Majoral amb les noticies curioses, Glòria Delmas amb l'horòscop i el nostre tècnic en Carles Vivancos al control de so.
Ens podeu escriure per fer-nos saber la vostra opinió, dubtes, sugerencies o per participar en el programa a lanegranit@yahoo.es


viernes, 27 de noviembre de 2009

Magic-Internacional (2ª parte)










En el programa de esta noche continuamos con la segunda parte de nuestra visita a la feria esotérica Magic-Internacional de Barcelona. En esta ocasión hemos seleccionado las entrevistas a Mari Carmen Iglesias que realizó una conferencia de "numerologia pitagorica i mesoneria", Carlos practicante de Falun Dafa y Graciella tarotista. Además en el apartado de Medicina Alternativa Montserrat Gascón nos habla sobre la liberación del Pericardio. Otra semana más seguimos sin tener noticias de Oidar, en el primer programa de la Negra Nit on line. Gloria Delmás con el horoscopo de la semana, Sandra Majoral con las noticias curiosas y Esther Romero con su reflexión final, han puesto la guinda al programa de hoy.


Podeis escuchar el programa completo en este enlace






LNN X+

viernes, 13 de noviembre de 2009

Magic-Internacional (1ª Part)






El programa d'avui està dedicat a la fira Màgic-Internacional que s'ha fet a Barcelona aquest cap de setmana passat. Els dos dies de la fira ens han donat molt de si i en aquest primer programa us donem una primera part, una petita mostra del que vàrem trobar. Molta diversitat de temes i molts visitants. En aquesta primera part us mostrem les entrevistes a A.J. Asiain un compositor de una música que cal escoltar, els personatges de terror del Restaurant temàtic "El Castillo de las tinieblas" i "El templo Egipcio", i les fotogragfies de l'aura que feia i ens comentà la Carol. En la secció de medicina alternativa, en Jordi Prunes, un vell amic, que ens explicà qué és el Daimon. La Gloria Delmàs ens dugué l'horòscop i la Sandra Majoral les notícies curioses. La setmana que ve, continuarem amb la segona part d'aquest especial Màgic Internacional.

Podeu escoltar el programa sencer en aquest enllaç





LNN X+

viernes, 6 de noviembre de 2009

Las Pirámides de Egipto


Este primer jueves de noviembre el tema ha sido el misterio de las pirámides de Egipto, de su posible edad, su construcción, sus maldiciones, etc. Y para ello estuvimos presentes en el Charlotte-Le Café desde donde hicimos el programa completo, aprovechando que Santiago Guerrero realizaba un coloquio sobre las pirámides. Interesantisimo programa, y totalmente diferente a los que hemos hecho hasta ahora. Prometemos repetir la experiencia. En la sección de medicina alternativa contamos con la presencia de Emma Pernas del centro Aquasalut de la calle Ferrer i Domingo en Sant Jordi Park de Rubí que nos explicó los fantásticos resultados de la combinación de la fisioterapia i el agua. Glòria Delmàs con el horóscopo de la semana y Sandra Majoral con las noticias curiosas pusieron punto final a un programa con la ausencia de Oidar, entre copas y amigos.

Podeis escuchar el programa completo en este enlace
http://www.divshare.com/download/9205091-69d

LNN X+