PRESENTACIO

La NEGRA NIT es un programa de Ràdio Rubí dirigit i presentat per Xavi Mas, que s'emet cada dijous a les 12 de la nit i on parlem de diferents temes esotèrics i ocults.
En la primera part del programa, tenim un tema central amb un convidat a qui entrevistem. En la segona part, les diferents seccions son les protagonistes; l' horoscop, les noticies ocultes o la medicina alternativa.
L'equip de La Negra Nit el formem en Xavi Mas, Sandra Majoral amb les noticies curioses, Glòria Delmas amb l'horòscop i el nostre tècnic en Carles Vivancos al control de so.
Ens podeu escriure per fer-nos saber la vostra opinió, dubtes, sugerencies o per participar en el programa a lanegranit@yahoo.es


viernes, 30 de abril de 2010

Mente Sana

Entrevista a Raul Velasco y Almudena Calvo miembros de radio Nicosia y conductores del programa de ràdio Rubí "El Fil de la Troca" sobre salud mental. Ellos nos hablan de su experiencia sobre los problemas de haberles diagnosticado una enfermedad mental importante que depende siempre de medicación, su espiritu de superación y su éxito personal y profesional. De envidiable fuerza, Raul y Almudena, nos cuentan detalles de su vida cotidiana entre trabajo, estudios y aficiones. Una rapida colaboración telefónica de Santiago Guerrero a horas intenpestivas, la intervención del Tarot de Anai, y las secciones habituales de Gloria Delmàs con el horoscopo y de Sandra Majoral con las noticias curiosas completaron un programa lleno de magia y buen humor.


Podeis escuchar el programa completo en este enlace




LNN - X+




No hay comentarios:

Publicar un comentario